40-års kalas

Idag blir det en biltur till Tällberg, min moster fyller 40 år och vi ska ditt och fira henne lite. Vi ska väl ta och komma iväg snart så att vi kommer hem ungefär vid 4-5 tiden kanske. Jag inte bestämt mig, inte bestämt mig alls. Ska jag gå ut ikväll eller inte? Jag har prov på Måndag, och jag måste verkligen plugga och få bra på det. Hela söndagen kommer gå åt till SM-kvalet. Våran första match spelas klockan 10,00 och finalen går vid typ 6-7 kanske. Så jag där försvann söndagen. Men det kommer bli toppen kul, jag har inte sett tjejerna spela än så jag ser framemot det! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart att du ska gå ut =)

2007-12-08 @ 13:27:01
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag håller med Lina, ut med dig flickebarn :D Och dra med dig torrbollen Lina som vill sitta hemma och uggla. Ut och dansa med er flickor!

2007-12-08 @ 14:06:46
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0