Avbrott från fotbollen

Japp jag tog ett beslut igår, jag har lagt fotbollen på hyllan ett tag framöver. Jag låg i Bjönart säng hur länge som helst igår och var helt förstörd. Jag saknar laget, lagkänslan och allt runt om kring. Bara att ha något att åka till, träffa kompisar och ha kul, leva livet helt enkelt.

Jag kanske ska klargöra alla problem när jag ändå håller på. Jag har haft problem med maten igen den senaste tiden. De senaste dagarna har jag inte ätit mer än bara middag, inte haft lust och inte varit hungrig. Jag vill helt enkelt inte ha mat längre. Jag orkar inte med allt runt om kring och då löser jag problemet igenom att inte äta.

Jag berättade allt för Bjönar igår och han blev självklart orolig och kanske lite arg. Men det var skönt att prata, få ute allt och bara gråta lite. Han är typ hur underbar som helst, helt sjukt vad en person kan stå ut med. Jag berättade även för Tränare Peter om maten och att jag tänker ta ett avbrott från fotbollen. Han ringde upp och vi pratade väl lite om saken. Jag har bestämmt mig för att det kanske kommer vara lite lättare att vara ifrån fotbollen helt än att åka ditt och må ännu sämre. Så jag har helt enkelt gjort ett avbrott, tagit en paus och ska ordna upp mitt liv. Maten är det ingen fara med, jag har ätit idag och det kommer ordna sig fin fint.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? fest eller fredagsmys? :)

2007-12-07 @ 15:11:46
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Malin

Det beror på vilken vecka det är

2007-12-07 @ 15:18:00
URL: http://mwikberg.blogg.com
Postat av: madde

malin det lät inge bra alls!. du vet att jag finns här om du bheöver prata.

2007-12-07 @ 21:46:43
Postat av: Lina

Kärlek till dig Vännen

2007-12-08 @ 13:28:28
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0