Bjönar O Olsson

Det finns någon här hemma som saknar dig, saknar dig jätte mycket. Någon som vill ha hem dig, någon som vill pussas och kramas med dig, någon som vill käna din närhet och trygghet. Jag tycker det borde vara förbjudet att åka ifrån mig bara sådär i en hel vecka;p

image68
Det finns någon som älskar dig!

Petra gjode ett fotoalbum till min bror i julklapp, har inte sett innehållet men det var en väldigt smart ide. Ett album med kort på de två, hur smart var inte det? Jag och Bjönar har ifs inte hamnad på samma kort än men om vi någon gång skulle göra det och om vi skulle lyckas ha ett långt och lyckligt förhållande skulle det vara jätte kul att göra ett sådant.  Något man kan ha i bakhuvudet i framtiden iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0