Brist på motivation

Idag har jag nog inte gjort mycket nytta, börjar bli tröt på min "brist på motivation". Men jag har iaf gjort provet idag och fått tillbaka projektarbetet så ska sätta igång med det igen. Mitt problem är just att Elin har alla papper om vad vi ska säga i morgon och jag känner mig inte så pigg på att plugga ändå. Var nära att få tillbaka lusten att plugga idag, men eftersom jag inte hade några papper så försvann den genast.

Ska se till att komma igång med religion uppgiften i morgon och sen har jag massa saker jag borde göra som jag har skjutit bort men de får nog vänta ett tag till. Imorgon ska jag iaf kolla in lite brott, ska till tingsrätten på morgonen. Sen är det bara redovissningar och träning. Det borde man ju överleva.

Min söto kommer kanske i morgon, jag som skulle lära mig vara utan honom. Men jag är inte den som tackar nej till sällskap över natten inte, min säng hatar att sova med bara mig;P Och eftersom pappa är borta än så är jag och mamma själva hemma, så han får faktist ta och palla sig hit! Kan ju inte lämna mamma hemma själv jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0