Bubbel och fika

Ja jag startade dagen med sovmorgon och en bubbel stund i poolen med klassen. Eller ja en del a klassen var det väl. Ganska mysigt var det iaf, väldigt varmt men lite mysigt att sitta där och slappna av med mysiga människor. Sen åkte vi ner på stan efter en tråkig tid i skolan, fikade och myste ganska länge faktist. Var trevligt att sitta ner och prata massa skit. Jag, Elin och Bjönar kutade sen på stan och kikade. Jag fixade iaf presenterna till min moster och kikade på lite kläder åt Bjönar. Hittade inget särskillt men vi fick se utbudet iaf. Nu har jag över gett staden Falun för min underbara byhåla Enviken. Tänkte tillbringa eftermiddagen/kvällen här, ta det lungt göra lite nytta (om jag orkar). Helt enkelt hoppa träningen och umgår med min mor!

Imorgon blir det träning och sen ska jag och Elin plugga flitigt. Efter det blir det nog shoppning på lagar 157 med Bjönar och svärmor! Kan bli skoj det! Sen får vi se vart jag spenderar natten, men det får helt enkelt tiden utvisa.

När jag kom hem möttes jag av en lite mindre rolig överaskning, men allt går ju att ordna eller hur? Inte så att världen går under. Nu ska jag återgå till att slappa! Lina lycka till i eftermiddag, någon tycker om dig kan hända att det är jag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är bäst!

2007-12-05 @ 21:39:38
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0