Framtidsdagen.

Det var ganska värdelöst måste jag säga, om de där med sport utomlands skulle ha kommit skulle de varit mycket bättre. Nu var det bara folk som vi kunde lyssna på på saco mässan som var där. En väldigt liten saco mässa som var väldigt dålit;P Men det kunde ju faktist ha varit intressant.

Jag och Elin har iaf börjat med vårat miljöarbete, ska kolla upp lite saker hemma tills i morgon så ska vi nog kunna få ordning på det. Madde har åkt på mönstring nu:D Jag är nog mer nervös än henne;P Jag fick ett sms av henne för ett tag sen, det var bara killar på bussen haha. Jag tror det kommer gå jätte bra Madde och jag håller tummarna för dig!

Har varit med sötisen dygnet runt sen han kom hem. Och nu helt plötsligt ska vi inte träffas på några dagar. Känns lite konstigt men kommer bli as bra. Ska ta det lungt och plugga lite idag, sen har jag träning tis & ons. Så det kommer gå fin fint. Tycker om dig söto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0