Ge mig min pojkvän tillbaka!

Nej nu är jag helt säker, jag tycker inte om att vara själv. Jag tycker om dig och jag tycker om att vara med dig. Fick just reda på att min sötaste, söto inte kommer hem förens natten till söndag. Gissa om nyheten kom som ett slag i magen, ett hårt slag i magen. Om jag skulle ha använt min egen hjärna och tänkt så skulle jag ha listat ut det själv, eftersom han åkt till Stockholm i fredags men lyfte inte från Sverige förens i lördags så är det ju ganska självklart att han kommer hem natten till söndag. Men jag vill ha honom nu, 5½ dagar han har varit borta och det räcker gått och väl, ge mig min pojkvän tillbaka innan jag blir galen. Iaf en tillfällig pojkvän som jag kan sova och mysa med så länge.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är ganska bra på att leka man, så vinka ifall du vill ha mig som stand in för Bjönar!

2007-12-26 @ 20:16:13
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0