God morgon gott folk

Idag är det söndag, typ den bästa söndagen någonsin. Spelar ingen roll om jag kommer ha tråkigt eller om jag är lite sjuk än så jag inte får träna. Det är iaf den bästa söndagen. Min sötaste, goaste, underbaraste älskling ska inte åka till lumpen ikväll. Aldrig mer, aldrig mer ska han åka ifrån mig för att åka till lumpen. Måste erkänna att det känns väldigt väldigt skönt.

Jag mår mycket bättre idag, hade ingen feber igår och inte idag heller! Åt bara en iprem igår och det känns inte som om jag kommer behöva någon idag. Är väldigt snuvig och hostig men det börjar bli bättre, när man börjar bli frisk brukar iaf jag få mer hosta så det är väl det som händer!

Till en helt annan sak, jag och min mamma satt och pratade igår. Hon kom på den smarta iden att jag kanske inte kommer få göra operationen för att jag ska till Thailand. Jag gillar inte den taknen men har funderat på det mycket. Om det skulle vara så att jag inte får göra operationen om jag ska til Thailand så lutar det mer emot att jag hoppar över Thailand än att jag flyttar fram operationen. Ja jag vet, en hel resa jag har drömt om så länge, mamma och pappa har betalat över 11,000 för mig. Men det handlar om min framtid ju, om mig om jag ska kunna göra i framtiden. Jag vill tillbaka till fotbollen, så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att höra att du är bättre :) Nog för att är surt att ev hoppa Thailand, men ett klokt beslut om du vill tillfriska så fort som möjligt. Thailand finns alltid kvar Malin.

2007-12-02 @ 12:05:11
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: elin

Vi drar till thailand i höst allihopa:D:D:D Men du, nu tycker jag du får komma till skolan, det saknas någon där har jag märkt!

2007-12-02 @ 14:23:05
Postat av: Malin

Jag kommer till skolan imorgon så det är helt lugnt gummsan:D

2007-12-02 @ 15:46:21
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0