Inre styrka

Så hittar du din inre styrka, 10 stycken tips om hur man hittar sin inre styrka. Jag är i stort behov att hitta min inre styrka, jag blir sur, arg och besviken på mig själv vad som än händer. Jag reagerar jätte starkt på små saker som igentligen inte har någon betydelse alls. Jag är osäker i min själv och mår helt enkelt ur kast just nu. Jag har gjort det allt för länge nu men hela tiden förnekat det, både till mig själv och till andra, första steget i att må bättre är att erkänna det. Var ärlig, ärlighet är det viktigaste som finns.

Det står att man ska ta en promenad för att tänka över vad som hände, motionera för att fokusera på något annat och göra av med lite energi. Det är nog där mitt problem ligger, jag är van att träna så mycket, göra av med energi och vara tröt ibland. Nu kan jag inte träna, känna mig slutkörd pågrund av att jag tränat hårt. Det gör att jag har väldigt mycket tid att tänka, trycka ner mig själv och det medför att jag reagerar som jag gör. Min kropp är van att få köra slut på dig några gånger i veckan, få köra hårda pass och jag trivs med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0