Jobb

Imorgon ska jag jobba, ska upp klockan 05,30 jag som tycker att det är pest och pina att gå upp 06,30 när man ska till skolan. Nu ska jag upp en timme tidigare och slita hela dagen det gör man knappast i skolan. Men jag tjärnar ju pengar och jag tycker om pengar. Det brukar faktist även vara väldigt skoj på jobbet så jag ska inte alls klaga.

Ska duscha nu så jag blir lite mindre lortig;P Göra det så enkelt som möjligt för mig själv i morgon, kommer glöma hälften av alla saker jag ska ha med mig. Jag har iaf gjort i ordning frukost och en vatten flaska jag ska ha med mig i morgon. Mamma skulle göra lunchen senare så jag borde ju överleva. Skor har jag med mig och mamma skulle leta på ett lås om det skulle behövas. Det är ju bara två dagar jag ska jobba så jag kommer ju stå ut även om det skulle vara det värsta jag har varit med om.

Sov så gott i natt, tyck en aning synd om mig när ni vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0