Jobb!

Jag ställde klockan på 08,45 för att komma upp i tid och skriva klart religionen som jag knappt hade börjat på. Innan jag ens hade kommit upp hur sängen ringer pappa och frågar om jag kan borsta av min bil och köra ner den till verkstaden så Jörgen kunde kolla på den. Det kommer ta tid kan jag lova, har varit ut och startat den och föökt fått av massa snö. Det sitter jätte hårt fast så jag får forsätta senare.

Jag han inte mer än sätta mig vid datorn och börja med arbetet innan hem telifonen ringde, doltnummer. trode det var mamma men som tur var svarade jag "hej det är malin". Då var det Britta från sommarjobbet som ringde, jag ska få jobba iaf 5 dagar under jullovet och i grupp 2! Först blev jag jätte glad för lite pengar och så jobbar jag två dagar när Bjönar är borta! Sen fick jag vara i grupp två och det är toppen för det är nästan jätte kul. Jag hoppas verkligen att mitt knä kommer hålla och att jag kanske få jobba lite mer sen! Ska iaf söka fler jobb efter nyår!

Nu måste jag forsätta med religionen, annars kommer jag inte hinna klart!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med jobbet Malin - Pengar pengar PENGAR!

2007-12-17 @ 10:33:39
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-17 @ 10:35:11
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag lovar att du kommer knipa åt dig ett jobb efter jul Malin :)

2007-12-17 @ 13:57:28
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0