Jobbigt att jobba

Jobbat idag, skönt att vara tillbaka men skit vad jag är tröt nu. Har jobbat lite över 8 timmar, kom hem vid 16,30 åkte 06,15. Skolan är rena paradiset, men jag gillar att ha ett fysiskt jobb. Skulle aldrig klara av att sista till hela dagen, visst det är sjukt jobbigt och stressigt men skönt på något sätt ändå. I morgon ska jag börja 06,30 det betyder att jag måste åka här ifrån 05,45 och ta mig upp ur sängen 04,00. Är det någon som kan anna hur tröt jag kommer vara? Det kan inte jag, vet inte när jag gick upp så tidigt sist och jag har nog aldrig gjort det när jag vet att en 8 timmars arbetsdag står för dörren. Jag kommer minst sagt vara helt otroligt slut, men det är ju pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0