Julafton

Och allt är som vanligt, jag är förskylld och det blir bara värre. Mamma berättade hur jag har sett ut varje jul, en väldigt röd näsa pga förskyllning. Så ja allt är ju som vanligt iaf, Har varit snuvig och haft ont i huvudet i några dagar men med lite värktableter har det gått bra. Nu nyser jag och snyter mig konstant, börjar även få ont i halsen. Det är bara typiskt, men jag ska se till att jag mår bättre i morgon! 

Vi skulle ta det lungt i år med julklapparna eftersom vi åker till Thailand den 22 feb, min mamma älskar att köpa julklappar om man säger så. Det är nog mer julklappar nu under granen än vad det brukar vara, helt sjukt. Men Ståffe trivs iaf, leka med alla snören och klappar sm praslar, mm tur att vi har en lite kvar i huset, han är så otroligt söt! 

image64
 

Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

GOD JUL :D

2007-12-24 @ 13:00:20
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0