Julafton

Min näsa matchar nu julens härliga röda färg, inte alls särskillt snyggt om jag ska vara ärlig. Min näsa envissas med att vara fruktansvärt täppt så jag har väldigt svårt att få i min den luft som min kropp kräver. Jag hoppas för allt i världen att jag får sova lite inatt så jag inte bli sämre så jag kan vara med på förfestan iaf imorgon. Alltid kul att träffa tjejerna även om man inte följer med ut.

Julafton har hittils varit jätte mysig, mest tagit det lungt, varit ute och gått och ätit mat. Blev mer julklappar än vad som var tänkt i år, jag är iaf jätte glad och nöjd över det jag fick. Thailands resan kommer iaf bli ett mine för livet och jag längtar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0