Julbord

Jag har blivit bortbjuden på julbord på Björkanspensionat snart. Bjönar kommer och hämtar mig och sen blir det att äta julbord. Jag har ingen aning om vad för människor som kommer vara där så jag tar det sakra före det osäkra. Jag har klätt mig i en knä lång kjol (eller lite längre, precis äver knäna) den är rutig, lite blå/grå. Svart linne och en kortärmad stickad tröja över, till det blir det ett par höga stövlar. Jag vill inte se ut som en ungfjortis som kutar på krogen varje kväll utan lite mer mogen iaf. Får se hur det går med det, jag går aldrig i kjol och den är ju rätt lång, det och stövlarna borde hjälpa till att inte se ut som en ja det jag inte ville se ut som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0