Juldagen/ Etage

Gårdagen var händelserik men skoj, började hemma hos Lina. Jag var nykter och de andra var mer eller mindre inte alls nyktra. Jag körde en vända till stan vid halv 10 och när jag kom tillbaka var alla väldigt onyktra. Det spårade ur på slutet, som vanligt ingen av oss tjejer men det finns andra som inte kan hantera alkoholen. Jag sprang runt och städade, plockade ihop lite och gjorde det lite finare. Sen följde jag med n på Etage, var faktist riktigt skoj. Har nog aldrig varit ut nykter men jag hade as skoj. Ni är helt underbara tjejer även om ni kan vara lite småt snurriga och behöva mig som barnvakt;P

image65
Katta, Lina och Sarah.

image66
Elin, Sofia och Katta

image67
Elin och Sofia

Nu är det bara 3 dagar kvar tills min älskling kommer hem, dagar som igår gör att man börjar sakna honom otroligt mycket. Alla pussas med varandra och jag fick bara stå och vara avensjuk;P Men jag hade en jätte trevlig kväll men självklart så önskar jag att jag fick vara med Bjönar jämt, nästa gång ska han med. Vet dock inte när han kommer hem än, jag hoppas att han kommer hem i bra tid på fredag så jag får sova med honom, täner pussa på honom tills han inte får någon luft längre.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jätte mycket för all hjälp och skjus - Du är en ängel!

2007-12-26 @ 17:26:04
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0