Juldagen

Vaknade vid 08,00 idag men lyckades somna om efter en timme. Jag har fått sovit mycket bättre inatt, tog tid innan jag somnade man sen sova jag jätte skönt. Mår en aning bättre idag eller en ganska stor aning bättre. Gick upp före 11,00 satt på mig min nya sköna morgonrock och mysigt i soffan med frukost.

Nu är jag ny duschad, ska prova lite nya kläder och göra mig i ordning. Vi ska hem till farmor idag, äta lite mat och umgås. Jag saknar farmor, förstår inte varför jag inte hälar på henne oftare. Jag ska ta med mig mina jeans som gick sönder här om dagen och en kläning jag skulle vilja ha uppsyd. Den kan bli snygg om det blir som jag tänkt mig, den kommer iaf bli snyggare än nu.

Ikväll blir det nog att umgås med tjejerna medans de är redlösa och odrägliga;P haha nej jag hoppas det blir jätte skoj och att jag orkar. Men som vanligt kommer det nog bli lyckat! jag hoppas även att Karin här av sig snart, jag vill leka med henne. Och jag jobbar ju i mellan dagarna och sen kommer Bjönar hem på fredag-lördag, usch vad jag ska pussa ihjäl honom, han ska få äta upp att han åkte ifrån mig;P

Kommentarer
Postat av: Katie

Självklart hör jag av mig snart! Jag räknar med att vi ska ses de närmaste dagarna, om du vill, förståss!:D

2007-12-25 @ 23:18:58
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: Malin

En fika går ju alltid bra, jag jobbar ju så jag måste sova tidigt och kommer vara jätte tröt. Men såklart vi ska ses

2007-12-26 @ 11:44:49
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0