Klappar

Min älskling har köpt julklapp till mig! Något som jag inte behöver i morgon men kan behöva den på lördag, på söndag och måndag kommer jag behöva den. Hmm om jag ska vara ärligt så har jag ingen aning om vad det kan vara. Jag tror han sa att den var stor, hmm något stort jag inte behöver i morgon, ha det kan inte vara hans snopp iaf för den behöver jag varje dag;P hahahahaha

Han har även köpt massa kläder till sig själv, hör och häpnad min älskling har köpt kläder! Jag är både stolt och oerhört glad! Min älskling blir bara hetare och snart är han även brun, mums brun;P Fast det värsta med killar när de solar och blir bruna är just att de har så långa shorts. Det betyder att de får en väldigt vit rumpa:D Min rumpa, jag kanske ska be honom sola med stringkalingar, vad tro ni? Haha nej nu ska jag inte alls vara elak, jag tycker ju trotsallt om dig söto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0