Läkare

De har inte så bra inflyttande på mig just nu, fast jag är mest besviken på mig själv. Nu måste jag vänta ännu en vecka innan jag har någon som helst aning om vad som händer och sker, det betyder att det blir ännu närmare thailand. Läkaren talade in ett meddelande på min mobil idag, han pratade något om att det inte var vad den ändra läkaren trodde och att det var stor skilland på två olika rönken, jag fattar inget. Men han ville diskutera sken med mig, och nu får jag iaf inte veta. Jag börjar bli galen, börjar ärligt fundera på om jag ska flytta och börja ett nytt liv, skita i allt som händer och börja plugga på annan ort på en gång. Jag vill bort, bort från allt som händer och inte händer.

Träffade Lisa idag, var nog det bästa som hänt mig på sistondet! Det var jätte länge sen jag träffade henne och vi hade hur mycket som helst att prata om, jag insåg verkligen hur mycket jag saknat henne och hur mycket jag saknat Envikens fotbollslag. Vi hade den bästa tiden i mitt liv, vi var jätte dåliga men vi hade så sjukt roligt tillsammans. Hon sa även att det inte är någon ide att söka jobb nu före nyår utan att det är bäst att söka efter nyår. Så jag får väl vänta med att skicka in eller göra det två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0