Läkaren

Jag ringde till läkaren idag eftersom de inte har ring mig. Hon sa att läkaren fått svaret från magnetrönken i fredags, men tydligen får de bara svaret och inte bilderna. Men läkaren hade velat se bildrna för att kunna göra en riktig bedömning. Så hon satt upp mig på en telifontid nästa onsdag alltså den 12/12. Ja det är länge men jag får väl vänta helt enkelt. jag skulle försöka börja träna jätte lätt rehab på gym igen, och kryckorna får jag släpa på om det känns bättre. Men jag ska försöka gå så mycket som möjligt för jag hatar de, ja jag hatar de.

Man kan inte alltid få bra nyheter, men det kommer bli bättre. Allt kommer bli bättre det blir det alltid!

Kommentarer
Postat av: Lina

Läkare är bra på att skjuta upp saker!

2007-12-04 @ 18:29:40
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0