Lina - massör

Sitter hos Lina, Bjönar får massage och jag får bara kolla på. Elakt mycket elakt, men jag kanske inte ska klaga jag har smällt i mig en del mat, mums vad gott. Jag får vänta tills på fredag innan jag får ligga där och njuta, jag längtar:D

Läkaren har ringt idag iaf, vi kom inte fram till mer än att det inte alls är något fel på mitt knä och att han måste undersöka det igen om han ska kunna säga något. Det är konstigt mycket konstigt men det är iaf bra, och jag hoppas han kommer fram till något vettigt. Ska alltså ner till stockholm den 18/1 för undersökning.

Det som känns jobbigt är ju vägen upp, även om jag får börja köra för fullt så har jag tappat så sjukt mycket. Jag måste börja om från början och frågan än om jag över huvudtaget hinner till säsongen börjar. Det är ju verkligen något jag vill, och det är mycket större konkurens nu än vad det var förut. Jag har alvaligt börjar fundera på om jag ska åka utomlands i 6-12 månader, lära mig engelska, jobba och spela fotboll. Det skulle vara riktigt skoj faktist.


Kommentarer
Postat av: Lina

Snart ska du också få massage :) Och vilken tur att det inte var minisken eller korsbandet, även om det är jobbigt att inte veta vad det är.

2007-12-19 @ 18:26:54
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0