Lördag

Idag kommer min kära pojkvän hem! Gissa om någon är jätte jätte JÄTTE glad! Hans plan skulle lyfta klockan 15,00 men nu fick jag höra att flyget är försenat, det betyder att jag får lov att vänta ännu ett liten tag innan jag får kramas. Planet skulle iaf landa i Stockholm klockan 20,00 och sedan tar de sig med bil hem till Falu stad. Så det var beräknat vid 24,00 inatt, men det blir nog lite senare. Jag LÄNGTAR!

Igår var det en väldigt hmm jobbig men skoj, jag gick upp ur sängen 04,00 började jobba 05,30. Jobbade till 13,00 och sedan tog jag mig till farmor. Jag och farmor fikade, pratade om livet och syde mina kläder. Kläningen blev faktist toppen bra och även jeansen har fått ett nytt liv. Sedan blev det stan med Karin, köpte ett par springdojor, passar perfekt så nu ska jag bara gå in de. Kommer ifs dröja ett bra tag innan jag är på g och kan springa men kan ju alltid vara bra att ha. Åkte till citycross och köpte godis, trosor och kalsonger det är grejer det kan jag lova.

Idag ska jag ta det lungt eftersom jag inte somnade förens 01,30 igår. Ska städa lite, duscha och bli lite ren, packa massa saker och bädda nytt i sängen tror jag. Sen ikväll eller natt ska jag hem till min söta älskling!

Kommentarer
Postat av: Lina

Björnar kommer få det bästa mottagandet av dig Malin :)

2007-12-29 @ 17:14:53
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Malin

Det är bara för att jag är så bra;P

2007-12-29 @ 19:05:31
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0