Mysko

Livet är lite mysko måste jag erkänna, det går upp och ner eller så är det mitt humör som går upp och ner. Jag har fruktansvärda humörsvängningar, ja det kan inte vara kul att vara i min närhet ibland men det är fan inte kul vara vara mig ibland heller. Inatt ska jag sova själv i min säng, känns, hmm sådär tror jag. Jag tycker om sällskap, någon att krama och prata med innan man somnar, det är mysigt jätte mysigt.

Igår när jag kom hem till Bjönar efter träningen, vi åt lite mat, tandborstade och gick ner och la oss. Jag tror aldrig jag har kramat en kille så hårt, jag vägrade släppa honom. Även om han vände sig bort och somnade så kunde jag inte släppa killen. Dagen hade varit jobbig och jag var så glad att äntligen ligga där med honom och var så rädd att han skulle försvinna om jag släppte honom och somnade. Så jag låg och blåhöll honom ett bra dag, lyssnade på hans andetag och kännde hans hjärta slå. Helt otroligt underbart, jag somnade till slut sov jätte skönt och ville aldrig gå upp. Usch vad jag tycker om den pojken, men inatt ska jag öva på att sova själv. Man kan ju inte bli allt för bortskämd inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0