Ny syn på kärleken

Ifrån att ha varit en väldigt otrygg och orolig människa till en lugn och bekväm. Jag har alltid varit en sån person som haft svårt att sätta mig ner med en kille, trötnat efter någon månad och undrat vad fan jag håller på med. Det har alltid varit enklare och skönara att vara singel. Men nu har allt förändrats, jag kom på mig själv igår. Hur otroligt skönt jag tycket att det var att ha någon att komma hem till, att längta efter någon. Att gå på krogen och veta att man har någon med sig eller någon att komma hem till. Hur underbart det är att somna med en annan människa och vakna upp vid hans sida, kunna krypa in och bara mysa. Jag är otroligt lycklig att jag har dig Bjönar och jag mår så fruktansvärt bra varje gång jag tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Cute :)

2007-12-10 @ 19:33:56
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Anonym

låt mej skratta.

2007-12-11 @ 11:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0