Party

Igår var  flickor hem till Elins kära pojkvän Martin på lite party. Det var riktigt trevligt måste jag säga, lagomt mycket folk och även trevligt folk. Jag hade iaf det jätte trevligt och mysigt, trots att jag var nykter och de andra var mindre nykter så var det väldigt trevligt  ändå.

Idag ska jag ligga i soffan och vara avensjuk på min kära pojkvän som ligge och solar och har det väldigt väldigt skönt, hoppas jag iaf. Jag tycker at jag har lite rätt att ligga och tycka synd om mig själv;P Nej men ska försöka träna lite också, har tappat mag/rygg träningen helt på de senaste veckorna.

Ikväll blir det självklart att klä julgranen! Pyssla med julskinka och bröd mums vad gott det kommer att bli!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en trevlig kväll OCH jag är också avensjuk på Björnar! ha en superkväll Malin Palin :)

2007-12-23 @ 19:46:58
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Grymt sa grisen! Är en smula besviken över ditt envisande att inte följa med ut på Tisdag Malin Palin. En stor smula besviken.

2007-12-23 @ 20:59:46
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0