Peppakakor!

Nu har jag bakat peppakakor och lagat mat till mig och mamma! Var väldigt mysigt måste jag säga, för allt som mamma gör för mig så var det skönt att stå i köket och göra ordning middagen och ha bakat tills mamma kommer hem från jobbet. Hon sliter hela dagarna på jobbet, kommer hem tar hand om huset och lagar mat. Och vad gör jag? Absolut inget, min mamma är bäst på hela jorden och jag borde tacka henne oftare eller se till att hjäpa till mer.

image50

image51
Måste erkänna att jag är jätte bra på att baka pappakakor!
Visst är de fina?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är händig du! Hoppas att du bjuder hem hela ligan på lite julfika:D iiiih

2007-12-11 @ 19:00:39
Postat av: Lina

Mammor är osalgbara! Fina peppisar Malin =)

2007-12-11 @ 19:59:11
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0