Peppakaksdeg och krav mjölk

Det här arbetet om energi har fått mig att bli galen, om bara pengrna skulle finas skulle jag göra allt för att inte förstöra miljön. Men jag har iaf köpt krav mjölk idag, känner mig lite duktig iaf. Köpte även peppakaksdeg, två för 25,90 då nu blit det att baka peppakakor!

Älsklingen ringde idag och bjöd med mig på julbord i morgon, här i Enviken kan ju faktist inte bli bättre. Då kan jag sova hemma med mamma men ändå vara ute och roa mig en lite stund. Men just det, nu måste ja ju hitta på något att ha på mig, skit det tänkte jag inte på. Mamma kommer komma hem sent idag, det betyder att jag ska laga mat och borde plugga före. Men som vanligt så orkar jag inget av de;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0