Plugga?

Hur går det med mitt pluggande igentligen? Bjönar kommer hem om 1½ timme eller 2 kanske, oj skit det är inte alls länge. Jag har inte ens börjat plugga och jag ska hitta fixa min klar för att åka och äta middag. Måste se till att leta fram presenten med som Bjönar har tappat bort.

Dagen ser alltså ut såhär. Nu ska jag försöka plugga, vill bli klar men det kommer jag inte lyckas med, men iaf få ner lite på papper. Sen ska jag göra mig i ordning, leta present och sånt. Klockan 14,30 ska vi ner till Bjönars mamma som fyller 45 år i morgon, hennes mor och far har kommit hitt från Norge. Vi ska äta och mysa ett tag. Ikväll så vi ha lite julafton, Bjönar åker på semester på fredag och är borta över hela jul så därför tar vi våran julafton nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0