Religion

Jag är duktig, jag har börjar med arbetet. Inte fått ner något vettigt som kommer att vara med när jag lämnar in, men iaf lite taknar om allt och vad som måste vara med. Måste bara få ner lite så jag vet vad jag ska skriva om och sammanfatta. Uppgiften ska vara 2-4 sidor långt med storlek 12 och radavstånd 1,5 så det ska inte vara särskillt långt. Det gäller att hitta på bra fakta och sen sammanfatta det riktigt bra.

En sak som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med är frågan om religonen är ond eller god för människan. Är det vad jag tycker, kan jag komma på egna för och nackdelar att vara religös i dagens sammhälle eller vill hon ha det mer fakta baserat över vad en kristen och judisk människa tycker? Jag är lite vilsen i den frågan så ge mig gärna förslag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Keep Going Malin :) Vad duktigt du är! Önskar att jag hade samma diciplin som du

2007-12-15 @ 14:25:48
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0