Skolan

Jag och Elin sitter i bibloteket och försöker få något ordning på våran redovissning, vi är långt ifrån klara men tänkte ta lite mat snart. Det börjar se lite bättre ut är tidigare iaf, nu har vi något att säga och vet lite vad det handlar om iaf. Jag tror att det kommer bli toppen bra så småning om;P

Efter skolan ska jag roa mig på stan en timme, kanske kolla på julklapp till bror. Ska nog ta en sväng förbi Åhlens, där borde man ju hitta något iaf. Sen blird et bussen hem och äta sen plugga. Måste ta tag i religionen nu, annars kommer det aldrig blir av och så sitter jag där hela helgen. Jag vill hinna umgås med älsklingen med, han åker nästa fredag, lämnar mig i kylan men jag hoppas han får det toppen. Jag får ju trotsallt en sexig peppakaka;P Vi ska ha våran lila jul med, eftersom han är borta över julafton så får han julklappen i helgen om han är hemma och har har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0