Snart lov!

Nu är religionen äntligen inlämnad och klar, nu har vi inget med innan lovet och det känns toppen! Projektarbetet ska in eftert jullovet men det får bli ett problem om några dagar. Det kan jag roa mig med när Bjönar är borta för i morgon ska jag bara umgås med honom.

Jag har tränat lite idag innan jag åkte hem, gjort rehab programet igen och tränat lite axlar och armar. Ska nog se till att träna lite mage rygg ikväll med. Jag och tobbe satt och skrattade åt alla duktiga människor som hade julgymmpa i skolan idag. Duktigare än de kan man nog inte bli på friskis och svettis haha, sötisar. Det kommer bli en väldigt skönt avslutning innan jullovet. Imorgon ska vi se på teater klockan 10,15 och det är de enda vi gör. På onsdag är det vanlig dag, men träning och samhällskunskap och på torsdag tror jag bara det var julavslutning. Skööönt

I helgen ska jag och mamma baka och göra godis och vara mysa. Laga lite mat och ta fram de sista julsakerna, jag borde verkligen städda mitt rum med. Sen blir det lite julfirande i 3 dagar tror jag, mån-ons sen ska jag jobba 28-29. Då har älsklingen kommit hem och jag ska mysa ikapp en hel veckan med honom, och så självklart nyår innan jag ska jobba 3 dagar till 2-4. Sen är det en inomhus cup i Borlänge första helgen i jan tror jag det var, Therescup om jag inte mins helt fel.  Det ska bli skoj att se den! Se hur det går för Korsnäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0