Söndag

Krogen är inge bra för dåliga knän, gårdagen var riktigt skoj men kanske inte värt priset av smärta idag. Morgonen gick bra, det var inte förens vi satt och kollade på fotbollen som det kom. hade gått ett tag och sen satt vi ner och tog det lungt, knät började svälla och det gjorde oerhört ont. Får knarka iprem i kväll så jag kan sova lite bättre.

Sm-kval idag alltså, jag var inte riktigt pigg och då blir det inte lika kul. Men det var kul att se tjejerna, kunde dock ha gått bättre men sånt som händer. Gustafs är ett jätte bra inomhusfotbolls lag. Haft något att göra hela dagen iaf, det kan ju vara skönt en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skall använda hela min lungkapacitet och blåsa på ditt knä i morgon Vännen

2007-12-09 @ 21:51:38
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0