Suriputtrig

Ja det är ett av alla ord man kan sätta på mig när det börjar närma sig mens eller när man har det. Jag blir känslig, sur, arg, inreterad, nerstämd, deppig och ja suriputtrig. Det spelar ingen roll vad folk säg eller göra det blir fel ändå. jag vill inte vara så, jag vill vara glad och känna att jag räcker till även den här dumma veckan varje månad. Även om jag inte brukar tänka på det så ofta så är det stor skillnad, jag blir nedstämmd, ledsen på något konsigt viss. Och så får jag dåligt samvete när jag beter mig så här mot folk jag tycker om. Det jag vill ha ut av allt det här är just att jag vill säga förlåt till min tuttis! Förlåt, jag ska försöka skärpa mig, bli bättre och normalare. Tycker iaf om dig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker om dig varesig du har lingonvecka eller inte. Girlpower!

2007-12-04 @ 18:28:29
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0