Tisdag

Godmorgon, dag är det tisdag, en väldigt fin och trevlig tisdag? Ja det kommer vissa sig om ett tag, kan bli toppen bra och kan bli katastrof. Men jag längtar till teatern iaf! Jag letade runt på internet efter hur länge den höll på, så blind som man är så tog det väldigt lång tid även om det stod mitt framför ögenen och desutom hade jag skrivit upp det. Får se om det blir av att åka till borlänge-kupolen i eftermiddag, jag har valt att ta bussen idag och vänta ett tag i stan, det är så sjukt halt i stan så jag vill inte.

Min kära bil är iaf innan på lagning nu, jag soppade av den igår. Inte det lättaste kan jag meddela, den har ståt där i övr en vecka nu. Men nu ska den bli hel snart, skulle behöva den tills jag ska börja jobba, även om jag ska kunna träffa någon människa under lovet.
 
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0