Tisdag

Det blev en lyckad dag idag, har kollat på teater och varit på kupolen med älsklingen.
Teatern var riktigt bra, blev lite rädd i början när allt folk kom springande men de var riktigt duktiga faktist. Jag är helt klart glad över att vi fick se dan helt gratis, var lite tveksam i början innan själva teaterna hade börjat men den var som sagt jätte bra.

Efter den gick för att träffa Sarah i gallerian, sa grattis och gav henne presenter innan hon fick lov att be ge sig hem och sedan till jobbet, eller det bliviande jobbet. Grattis ännu en gång Sarah, du kan vi gå på krogen och skaka rumpan. I borlänge kanske så kan vi sova hos dig:D Tykcer jag låter som en toppen ide;P Träffade även Sofia, inte sett henne på jätte länge. Hon skulle börja spela fotboll igen, jätte kul verkligen även om jag inte spelar längre men hon behövs i laget.

Som sagt åkte jag och älsklingen till borlänge stad och gick på kupolen en vända. Det var faktist mycket trevligare än vad det brukar vara,  jag är klar med alla julklappar och det känns toppen. Vi avlslutade det hela med en dyrfika, det är dyrt att leva lycksliv;P

Nu ska jag äta mat med Bjönar, Anders och Jocke, de håller på och lagar den nu får se hur det kommer smaka;P Nej de är så duktiga så, och det är bara mackaroner och korv så det kan väl inte gå så fel;P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ni flickor är så söta! Tack för uppvaktningen! Och Malin, självklart kan jag hjälpa dig med lite bloggdesign eller vad man ska kalla mina begränasade kunskaper ^^

2007-12-19 @ 10:45:42
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0