Tråkigt!

Ingen skriver något så jag har något att läsa. Nu har jag iaf tvättat av mig så jag känner mig lite bättre, ska klä på mig, sminka mig och börja fixa håret nu. Känner mig inte riktigt på humör för det, men jag ska vara på bra humör eller hur? Jag är pigg och glad och har inte ont. Jag hittade paketet iaf, Bjönar hade lagt det på ett mycket smart ställe och jag kan nog lova att han aldrig skulle ha hittat det själv. Det är tur att han har mig helt enkelt!

Nu ska jag vara klar om 1 timme och 20 minuter, känns som om jag skulle kunna hoppa över den där timmen och slippa plugga. Eller så lägger jag mig och sover så hoppas jag på att datorn skriver ihop ett riktigt bra arbete åt mig. Jag har nog lite tråkigt för jag vet inte själv vad jag skriver. Men hur skönt vore det inte om jag bara tog mig i kragen och gjorde klart det här, så nästa gång jag skriver har jag varit på en mysig middag och gjort klart arbetet! Behövs bara läsas igenom och göra lite småändringar. Skit vad skönt det skulle vara, men tyvärr kommer vi nog inte få vara med om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0