Tröt

Jag är super tröt, skulle ärligt kunna somna om jag gick och la mig nu. Men det ska vi väl inte göra? Känns väl lite konstigt att gå och lägga sig 18,35? Måste ta och duscha snart, kanska man piggnar till lite. Vet inte riktigt vad jag ska göra för nytta, känns som om jag bara går runt utan att få något gjort.

Jag har kommit på att jag måste börja söka sommarjobb, sommarjobb som jag kan få förlängt på. Kommer ju behöva jobb iaf ett år efter sommaren. Måste hinna komma på vad jag vill plugga och var, söka och självklart komma in. Jag har funderat på att söka på typ ICAmaxi, är ju ett jobb man kan stå ut med. Sen är det bara att forsätta söka annat medans man har jobb. Jag funderar för mycket helt enkelt kanske borde lägga ner det.

Brandman
Ambulanssjukvådare
Polis
Sjukgymnast
De är väl de som lockar mest just nu sen fanns det något mer inom kost och ledarskap typ men jag kommer inte ihåg vad det var.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vet du en sak Malin? Du har faktiskt exakt samma yrken i åtanke som jag har. Exakt! Haha, lite roligt :D Då kanske vi en dag kommer bli arbetskollegor. Ojoj...

2007-12-03 @ 19:36:19
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Malin

Haha trevligt det skulle vara:)

2007-12-03 @ 20:59:11
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0