Underbar och älskad av mig

Jag har världens toppen kille, han är hmm ja jag kan inte ens finna ord till det just nu.
problemet som har uppståt i mitt liv som gör att jag behöver min pojk just nu är inte värt att skriva här. Men att man kan hitta en människa som ställer upp så mycket som honom, människor kan visa att de bryr sig och sen är det bra. Bjönar finns verkligen där för mig, han lyssnar på allt jag har att säga, han kommer med egna förslag och frågar för att lära sig mer, han gör allt för at jag ska må bra och jag vet att vi kommer lösa det här tillsammans.  

När jag vaknade idag pirrade det i hela kroppen, det kändes som om jag hade vaknat upp brevid killen i mitt liv. Vi har sagt att vi älskar varandra och jag menar det verkligen, men idag kunde jag inte få nog av honom det kändes som om jag inte kunde tala om för honom hur enormt mycket jag tycker om honom. Det kändes precis som om det inte fanns nog med ord på jorden för att utrycka hur mycket jag tycker om den pojken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0