Volvo v70 atomat

Idag har jag kört en volvo v70 atomat för första gången i mitt liv, första gången jag kör atomat över huvudtaget. Lite läskigt i början måste jag säga, jag ville växla hela tiden men det gick inte riktigt. Men jaglärde mig och den var riktigt skön att köra och leka lite med;P Min älskling tycket iaf att det var skoj, igår och idag hade vi volvo och igår på dagen hade vi Petras bil.

Vi var til kupolen och Falu stad igår, kollade runt lite och köpte lite presenter och julklappar. Jag är nästan klar med julklappsinhandlingen konstigt men sant. Jag hade inte ens tänkt köpt något igår men så hittade jag de perfekta så då var det lika bra att köpa och se glad ut!

Ska åka tillbaka till älsklingen snart, han är och tränar och jag tänkte duscha lite. Imorgon blir det skolan, det blev bara en dag i skolan förra veckan. Känns lite konsigt måst jag erkänna, men är man sjuk så är man. I veckan kommer jag och Elin få lov att plugga som galningar kan jag lova. Jag har helt tappat grepet om allt som ska göras. Vi ska väl få tillbaka projektarbetet så småning om med hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att du är tillbaka i skolan i morgon! Har saknat dig!

2007-12-02 @ 16:19:38
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0