Är så besviken

Jag är så besviken på mig själv, så sjukt besviken. Jag vet inte varför jag håller på så här, varför blir det så här. Jag förstår inte varför jag inte bara kan skärpa mig, ta mig i kragen och göra något vetigt utav mitt liv. Sluta fjola dig och gör det du behöver göra. Lär sig slappna av, äta mat som en normal människa. Hur svårt kan det vara att bara slappna av, ta det lungt och lite bli strässad och få ångest.

Vill bara säga förlåt till er, förlåt för att jag beter mig som jag gör. Jag lovar att jag ska skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Malin, sluta säg förlåt! Du har inget att be om ursäkt för. Lova att säga till om det är något. Kärlek

2007-11-14 @ 12:33:31
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0