Bad och kyla

Vi badade med klassen idag, det var kaaaaaaalllllllt. Jag gjorde nästan allt iaf, sen ville inte mitt knä vara med längre så det var bara att gå upp. Jag missade bussen och men Lina var snäll och skjusade mig ner på stan och Elin var snäll och höll mig sällskap ett tag. Jag hittade en tröja jag vill ha, men kommer nog inte köpa den, som vanlig. Jag har varit duktig och läst jätte mycket engelska idag, är ganska stolt faktist, ska läsa lite mer ikväll om jag orkar.

Vi har träning klockan 19,30 idag, en helt sjuk tid. 19,30-12,30 jag förstår inte hur det kan vara tillåtet att ha en träning på den tiden, mn hinner somna innan man ska in på träningen och sen är jag inte hemma förens efter 22,00. Då måste man äta och duscha och packa nya träningskläder till onsdagens pass 08,30.... Men det är mitt liv och det är kul. Roligt, roligt , rolig:D


Kyla

Kommentarer
Postat av: lookoverhere svarar:

ni badade väll inte utomhus hoppas ja:S hehe :P

2007-11-13 @ 16:51:06
URL: http://lookoverhere.blogg.se
Postat av: Lina

Klart att du sak köpa tröjan Malin och skjusan var det minst jag kunde göra. Hur många gånger har inte jag satt min stjärt i din bil? :)

2007-11-13 @ 22:30:25
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0