Bajs

Ja så känns det nu, jag kom till träningen idag. knppt sovit något inatt men ändå gick jag upp. Och pratar med målvaktstränaren om mitt knä, vet ni vad han säger? Att han tycker att jag ine ska vara med alls, bara för att jag knappt kan stödja på det dära dumma benet. Jag hatar knän, finns för mycket som kan gå sönder.

Ringre nyss till läkaren i Stockholm, så nu ska jag börja hoppa på kryckorna igen för att jag har så ont. Jag tycker inte om de, vi är inte vänner kryckorna och jag.

Nu ska jag gå och sminka mig eller något om jag orkar, ska ta 20 i bussen till skolan igen. Jag och Madde ska ha engelska sen har vi samhällskunskap. Det är den mest värdelösa lektionen någonsin, hon är så seg och korkad.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vännen, var har den lilla solstrålen försvunnit?

2007-11-21 @ 15:20:08
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Malin

Den är borta, som bort blåst.

2007-11-21 @ 16:25:58
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0