Det fungerar:D:D:D

Jag nog var det en glad nyhet, jag har suttit hör hela dagen, från klockan halv 2 till 17,00 tror jag det var utan framgång. Men sen kommer Andreas hem från jobbet och som en räddande i nöden skickar han över ett annat program till mig. Jag var nog duktig och installerade det själv! jag är duktig, och gissa det fungerar! Jag är otoligt glad, och ett STORT tack till Andreas, du räddade livet på mig. Fast det är din plikt som mitt ex eller hur?;P

Det blev en bra avslutning på denna dag, och jag hoppas att kvällen/natten kommer bli ännu bättre. Bjönar kommer hitt ikväll, eller natt vet inte när han hade tänkt att anlända. Jag håller på och bäddar nytt i min säng nu så han inte ska dö av katthår;P haha det kan ju vara snällt. Sen ska jag laga lite mat åt honom, han påstår att han kommer vara hungrig när han kommer hit. Jag tycker om att sova med honom, han får mig att känna mig tryg. Hela du utstrålar trygghet, du får mig att känna min bekväm och trygg och det är en underbar känsla. Tack!

Kommentarer
Postat av: Lina

Andreas is the shit =)

2007-11-17 @ 09:23:52
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0