Döden

Ja jag har haft ännu en period av dagen där jag tode jag var nära att dö, inte sovit mycket inatt inte kunnat vila eller sova på hela dagen. Så fick jag super ont i huvudet kunde inte kolla men inte blunda, kunde inte sova men inte vara vaken. Jag trodde nästan jag skulle avlida, tillslut räddade sängen mig, la mig ner kramade nallen och slocknade för iaf 15-20 min. Det var min räddning, vaknade och hade jätte ont i halsen igen. Gick upp och mamma gjorde te med honung till mig ännu en gång. Sen ringre Lina, och nu mår man genast bättre, behövde nog bara höra lite skvaller det var nog det som var felet tror jag;P Tack för att du bryr dig tösen och apropå din komentar, han är snart på sin rätta plats, vid min sida:D

Plutten jag saknar dig, jag tycker om dig och jag är så otroligt glad över att du kommer hem snart! 13½ timme kvar innan han muckar sen är han på väg hem till mig! Tack för alla bilder och sms de senaste dagarna, du får mig att må bra eller nej du får mig att må bäst!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bli frisk Wikberg, miss you!

2007-11-29 @ 22:30:47
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0