En sak lättare

Nu har jag läst ut Engelska boken iaf, det känns jätte skönt. En sak jag kan ta bort från axlarna, en sak mindre att ha ångest över. Jag har skickat in projektarbetet till Nina för att få veta om jag är på rätt väg eller inte. jag måste bara säga att jag har världens bästa handledare i projektarbete. Hon komenterar alltid loggbökerna på en gång, hon uppmuntrar och berömmer en hela tiden när man gör något bra. Hon svarar alltid fort på mejlen om man har några frågor eller bara funderar över något. Den kvinnan är helt enkel helt otrolig, ska verkligen typ köpa blommor eller något till henne när kursen är slut!

Pappa och jag pratade om mina problem att sova på sistondet idag. Eftersom jag alltid åker hem själv efter träningarna och tycker att det är lite läskigt att åka helt själv när det är halt och mörkt. Det kan hända så mycket och det gör att man sitter och spänner sig hela tiden. Det blir alltså ännu svårare för mig att slappna av och komma ner i varv. det tar ändå 35-40 min för mig att köra hem när det är sånt här väder och väglag. Sen är det väldigt mycket i skolan och runt omkring som får mig att vara på hel spänn hela tiden. Jag har hela tiden värk i knät och är ständigt rädd att jag ska göra något som gör det värre. Jag vill göra så mycket mer än vad jag klara av, jag vill kunna spela fotboll som alla andra gör. Måste försöka komma ner i varv och lita mer på mig själv, annars kommer det här gå åt helvete och det orkar jag verkligen inte, eller jag vill inte.

Måste bara tacka några personer till, Tjejer ni är helt underbara. Bara av att ni finns där, är posetiva och glada! Tack för att ni bryr er om mig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Malin, vet det vad det låter som du behöver? En stor kram fylld med massa gos. Kom till mig så ska jag krama dig vännen!

2007-11-14 @ 15:30:08
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Lina

Kan vi inte hitta på något alla tjejer? Bara krypa ner under täcket, trycka gois och kika på film?

2007-11-14 @ 17:04:10
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Malin

Det tycker jag låter som en bra ide, massa kramar, mys och godis:)

2007-11-14 @ 17:35:56
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0