..,.,.,.,.

Nu är det inte roligt längre, jag har så ont så jag deckar i sägen. Är knarkat verktableter men det hjälper inte ett skit, går och spänner mig så mycket att jag blir helt snurrig. Kan inte sitta still för att der värker så inåt helvete mycket, kan inte gå för varje steg är en ren plåga. Jag vill inte längre, bara jag skulle slippa den ständiga smärtan hela tiden.

Vi har åkt skridskor idag, jätte skoj att se alla söta människor haha. Alla blir verkligen som små barn igen, sötsingar. Flickorna spelade, fick en lektion i skriskoskola och "lekte alla under häkens vingar" de är sötare än vad ni någonsin kan ana. Jag var bara en lite, snurrade runt lite haha. Och nog får jag skrota för det nu, det gör OOOONNNNTTTTT!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0