Farsdag

Idag började jag morgonen med att springa upp till pappa och ge honom tre paket i olika former. De innehöll tre par strumpor som det stod "Pappa är bäst" på. Ja jag vet jag är ganska gullig;P Sen när vi skulle inta våran frukost fick han ett kort, "Till en super pappa som alltid ställer upp." stog det, och det stämmer verkligen för min underbara pappa finns alltid där för mig och kommer alltid att göra:) Älskar dig pappa

Idag måste jag börja ta tag i mitt liv igen, det har gått på lågvarv igen.
Och det vådar inte gott för framtien. Men jag ska ta tag i det, fast det är inte kul, inte alls. Men när man ändå är hemma kan man väl göra lite nytta eller hur? Skulle behöva städa rummet lite fort, skriva projektarbete, lite naturkunskap skulle inte skada, läsa lite engelska, och mycket mer. Så nu är det bäst jag börjar, vi ska upp till morfar och fira honom lite med snart, så skulle vara bra om jag iaf hade städat och klät på mig först;P 



Första bilden på "Farsdag"




Tycker den första var lite tråkig och den här var så
fin, kärlek kallas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0