Feber

Jag har blivit på tok för gammal för att ha feber, när man var lite kunde man ha 40 graders feber och ändå vara jätte pigg. Nu håller jag på å dör vid 38-38,5 grader. Det är ju helt sjukt igentligen, jag orkar inte ligga still men kan inte röra mig. Min näsa är ett stort problem, den vägrar ge sig.

Den här berömda överaskningen kommer nog tyvärr bli flyttat till nästa helg, för jag orkar verklien inte nu. Jag är helt enkelt inte i form för det. Jag som har planerat och sett fram emot det här länge nu. Jag har köpt julklapp till pojken med nu! Fast nu vill man ju ge honom den på en gång, men han får iaf vänta tills nästa helg. Han har kommit på den dumma iden att vara borta över jul så vi får ha en förtidig julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0