Förbered dig på en överaskning!

Jag, Malin Wikberg är nu mera inte långhårig längre. Utan jag tog tag i mitt liv och gick till frisören idag:) Ett sammanträff uppstod även, hon som klippte mig är ny här i stan och har provtränad med Korsnäs IF en gång och ska förhoppningsviss börja! hur kul är inte det? Tillbaka till ämnen. Jag har klippt av mig mitt kära hår när jag väl hade fått långt. Jag är iaf nöjd och det är ju huvudsaken, får se hur det lbir när jag ska fixa till det själv och när jag ska sätta upp det när det blir dags för träning haha.

Jag ska försöka fixa en bild så småning om, kommer kanske ta ett tag. Jag är inte så haj på det där med att ta bilder;P Men jag kan nästan lova er en bild!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är helt övertygad om att du är urläcker. Längtar tills jag få se det!

2007-11-09 @ 18:15:16
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Nej gud vad spännande Malin! Det vill jag mer än gärna se, din läckerbit :D

2007-11-09 @ 20:24:30
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0