Föreläsning - Martin Lidberg

Jag tycket det var helt klart värt det, en stor idrottsman som har haft mycket motgångar men även stora framgångar. Eftersom han själv har varit en stor idrottsman vet han hur det är, han berättar om sina erfarenheter och ger oss tips om vad som fungerade för honom. Visst det kanske inte fungerar på oss, några kanske tycker att det är löjligt. Men tipsen om vad man kan göra för att få den där känslan, säkerheten och självförtroendet. Vi kan hita egna saker som får oss att komma ditt. Jag har iaf lärt mig jätte mycket och jag tycket att det var intressant och kul att få gå på den.

 

Kommentarer
Postat av: lina

Jag håller med dig, den var värd att gå på :)

2007-11-18 @ 10:03:48
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0